Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Eισαγωγή

Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, έβλεπα ταινίες της Disney. Έχουν γίνει κομμάτι της παιδικής μου ηλικίας. Θυμάμαι που με τον αδερφό μου κάθε μέρα ''λιώναμε'' τις βιντεοκασέτες και αργότερα τα DVD... Ο μικρός τώρα τα έχει ψιλοβαρεθεί και περνάει τη φάση του WWE μαζί με την ξαδέρφη μας που του κόλλησε το μικρόβιο. Όμως ξεφεύγω από το θέμα(μα τι περίεργο... : P )
Εγώ από την άλλη περνάω μια φάση ''παλιμπαιδισμού'' θα μπορούσε να πει κανείς γιατί συνεχίζω να βλέπω Disney. Αν και για εμένα δεν είναι απλώς μερικά χαζά παιδικά καρτούν... Συνεχίζουν να μου αρέσουν ακόμα και τώρα και πιστεύω ότι έχουν κάτι να πουν (τουλάχιστον τα κλασικά). Για παράδειγμα το Lady and the Tramp σου δίνει να καταλάβεις πόσο δύσκολη είναι  η ζωή των αδέσποτων στους δρόμους, ο Dumbo την κακομεταχείριση που υφίστανται τα ζώα στο τσίρκο, ο Peter Pan τη σημασία του να είσαι παιδί και πόσο καλά σε κάνει να νιώθεις αυτό (βλ. πέταγμα).... Και όχι μόνο. Επίσης μου αρέσουν πολύ και τα soundtracks στις ταινίες αυτές. Πολύ όμορφη μουσική...
Έτσι τώρα στα 14 μου σκεφτόμουν να φτιάξω ένα blog αντλώντας πληροφορίες από τα Special Features των DVD και το internet για τις αγαπημένες μου ταινίες της Disney. Όχι τόσο για να το διαβάσουν κάποιοι, αλλά γιατί το βρίσκω δημιουργικό και διασκεδαστικό. Γιατί όχι;


Υ.Γ. Είχα κάποιο πρόβλημα με το παλιό μου ιστολόγιο κι έτσι έφτιαξα καινούριο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου